عکس پیش‌فرض نوشته

اگر شما هم کاربر ویندوز 8 (Windows Eight)  هستید ،شاید خیلی زیاد به دنبال گزینه Gadgets که در ویندوز هایی نظیر 7 و ویستا وجود دارد ،برای آوردن گجت ها و زیباسازی محیط کاربری ویندوز ،گشته اید.

در ویندوز 7 و ویستا ،شما میتوانید از کجت ها در یک ستون موجود در سمت راست صفحه نمایش استفاده کنید ؛که این ابزارک ها در بین کاربران بسیار محبوب و کاربردی می‏باشند.

Windows 8 Gadget Packs

امّا اگر در ویندوز 8 دنبال گزینه ای برای ایجاد گجت ها بگردید ،هیچ گاه آنرا پیدا نخواهید کرد ! در این ویندوز مفهوم گجت به کلّی حذف شده است.

شما میتوانید با استفاده از نرم افزار Windows 8 Gadget Packs ابزار ها و گجت هایی که در میندوز 7 وجود دارند را به ویندوز 8 اضافه کنید.

یعنی گجت هایی نظیر ساعت ،آب و هوا ،وضعیت CPU ،میزان تبادل اطّلاعات در اتّصال به اینترنت ،میزان فضای مصرفی هارد دیسک و … که در ویندوز 7 وجود داشته اند را به ویندوز 8 خود اضافه نمایید.

پس از نصب این نرم افزار با کلیک راست روی صفحه دستکاپ خود گزینه ای به نام “Gadgets” نمایان شده است که میتوانید با کلیک روی آن به ایجاد جت ها پرداخته و محیط کاربری ویندوز خود را زیباتر و کارآمدتر کنید.

لینک تصویر نمونه …

دانلود نرم افزار (Windows 8 Gadget Packs) (حجم : 11.5MB)

لینک مستقیم

 

منتظر انتقادات و پیشنهادات شما هستیم. ما را از نظرات خود مطّلع سازید.

در صورت خرابی لینک‏های دانلود ،از طریق فرم نظرات به ما اطّلاع دهید ،تا در اسرع وقت آن را تصحیح کنیم.